Verslag en foto's vriendendinner met Stefaan Lammertyn

Oproep tot actie via Social Media! Het is een leuk weerzien na het zomerreces met een grote opkomst voor Stefaan Lammertyn, die sympathiek ingeleid wordt door Mieke Vandemoortele. Hij noemt zichzelf een evangelist.

Naast zaakvoerder van Pixular, een online communicatiebureau dat kmo’s, adviseert en begeleidt bij hun online communicatie, is Stefaan ook succesvol auteur van praktische boeken over sociale media.  Nu in oktober verschijnt zelfs de derde druk en geactualiseerde versie van zijn gids ‘succesvol met sociale media’ voor zelfstandige ondernemers.  Het wordt een voorstelling met niet minder dan 160 slides "Social Media anno 2016: alles met mate(n)" een inspiratiesessie. Bekijk deze slides gerust zelf opnieuw door te klikken op  http://bit.ly/2djUNS6 en het wordt je zo allemaal weer voor de geest gehaald. Stefaan had de volle aandacht, niet alleen van de adepts van sociale media (menig Hanzelid haalde de smartphone boven). Maar ook van de niet-adepts voor wie deze spreker en dit verslag nu precies een aanmoediging wil zijn om wel degelijk actie te ondernemen. Inspelend op de introductie van onze voorzitter Marc Loeys over De Hanzedag 2016 It's all about innovation die er aan komt op 10 november, heeft Stefaan een oproep gedaan aan ons allen om alvast de introductievideo over ons evenement zo veel mogelijk te delen op sociale media. Het zou jammer zijn dit kanaal niet te benutten om De Hanzedag wijd verspreid in de kijker te brengen. Ga naar http://bit.ly/dhd16-video en deel deze video alvast met jouw familie, kennissen en vrienden.  Voor de non-adepts een niet te missen opstap om er mee om te gaan want sociale media wordt steeds belangrijker. Om het met de woorden van Stefaan te zeggen: "niet meedoen met sociale media is als de telefoon niet opnemen als hij rinkelt".  Je vindt ons ook Twitter (@dehanze) en op LinkedIn via deze link: http://bit.ly/li_dh