REMINDER: Ontbijt(k)boek - Gastspreker - Fons Van Dyck

"Reclame: dood of levend" Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld?

Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Fons Van Dyck staat aan het hoofd van think.BBDO - onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO in Brussel - en adviseert merken en organisaties op vlak van imago- en communicatiestrategie. Wekelijks schrijft hij een column in De Standaard over trends in de maatschappij. Hij studeerde politieke en sociale wetenschappen (KU Leuven) en marketing management. Hij is tevens gastdocent merk- en communicatiestrategie aan de Vrije Universiteit Brussel.

Rapport van de activiteit: