Devroe & Partners overtreft De Hanze met een 50-jarig jubileum

In 1968 is Kris Devroe gestart als verkoopadviseur. De activiteiten werden verder uitgebouwd naar advies rond verkoop en marketing. Kris Devroe is ook vele jaren lid geweest van De Hanze.

In 1991 heeft Inge Devroe de zaak vervoegd en de focus is verder blijven liggen op het externe, namelijk de ‘klant’. Daaruit is de activiteit voor marktonderzoek gegroeid. Naast het klassieke marktonderzoek zoals tevredenheidsstudies, meten van naambekendheid en imago is Devroe & Partners sterk gespecialiseerd in haalbaarheidsonderzoek naar nieuwe producten, maar ook voor start-ups en innovatieprojecten.

De slogan ‘onderneem niet blindelings’ dekt al 50 jaar de lading van de activiteiten, alleen de manier waarop onderzoeken gebeuren om de bedrijven correct te adviseren, is enorm veranderd.

Voor meer info: www.marktonderzoek.be

 

Opgemaakt op: 14.05.2018
« Alle nieuws